Monday, March 2, 2009

kenapalah saya propose dia hari tu!

Seriously, skang ni sy tak tau apa yg saya rasa.saya da konfius, awk tglkn sy tnpa apa2 arah. If let say awk tkut nk menolak sbb sy ni lecturer kwn awk, awk jgn risau, sy da cukup besar untuk berfikir, benda ni xkan effect ape2 kt kwn awk sbb apa2 yg jadi dia tetap student sy ,dia tetap adik sy. benda ni xde kena mengena dgn dia pun.its between us. 

Sy fikir2 blik, sy regret proposed awk aritu, if x benda xkn jadi mcm ni. sy dah wat awk berfikir, confius, takut, fobia..Sy lebih suka kte jadi mcm dlu,boleh msg2, sy tau ape yg awk wat, sy tau apa yg awk mkn etc.. tp look at now, sy dah xtau apa2 pasal awk, awk sihat ke, awk dah mkn ke, awk sakit ke, awk ada problem ke, ke awk dlm kesusahan ke.SAYA DAH TAK TAHU APA2.saya dah lost. tujuan sy tulis ni bukan untuk push awk, sbb cara sy layan awk tetap akn sama sebelum dan selepas sy propose awk. xkn berubah.mcmtulah.bkn sbb if sy da proposed, kte da kena share sume benda, buat sume benda sesama. saya tau, both of us are in unconditional love. Citer pasal kte ni xmembentuk apa2, so awk jgn risau.sy xpaksa awk untuk wat commitment dgn saya, kta boleh stick as fren if benda tu yg leh wat awk rasa lebih better, jgn jadikn apa yg sy propose kt awk dlu as beban..sy happy dgn awk, xkisah walau cmne pun condition dia. 

Mungkin awk rasa bila sy propose awk, benda yg saya nk target adalah untuk kwin.x awk silap. no,sy propose awk untuk wat awk lagi happy. mungkin awk happy before tp sy nak awk lebih happy dari dlu tp nmpk gaya sy da silap.sy wat awk lg misery.Sume salah sy.terlalu ikutkn kata hati.Sy propose awk untuk jadikan awk better person, sy proposed awk untuk bg jaminan kt awk, bukan untuk kwin tetapi sebagai manusia sesama manusia. terpulang pada awk untuk menilai.

Awk, if awk ada sikit rasa menyesal sebab bagi jawapan "YES" aritu, if awk nk tarik balik kata2 tu, teruskan, sy sikit pun xmarah sbb sy faham keadaan awk. Sy akn bagi awk sebanyak mana masa yg awk perlukan sbb sy tak kejar masa, tapi masa yg kejar saya. Sy org yg paling senang dlm dunia, sy xbyk syarat, sy xde byk hal, dan lg satu, jgn ingt if sy proposed awk, segala aktiviti awk akn bertumpu dgn sy, tak, sy xpernah halang awk, ingt apa yg sy pernah ckp dlu, awk wat la pepe yg awk nak as long awk tau batas2 dia.tu saja.

Sy xde mintak pepe just bg sy peluang untuk kenal awk, tolong awk sbb benda akn lebih elok if kte kongsi sesama.

sy mintk maaf sbb tulis pnjng2 pasal benda ni.

1 comment:

Norafarhanis Rahman said...

askar!
heee
tabahkan drimu!!
dgr advice sy mlm smalm.
pe2 b happy.