Monday, March 2, 2009

2 milo tarik, teh o suam, limau ais, malboro menthol, lm merah, 2 org lelaki & 1 cerita tentang hidup

Tempat: mamak pelita ampang point

Cm pelik kan bler aku ckp aku lepak ngn megat sbb sebelum ni, mmg xpernah pun nk lepak per lagi nk borak sesama pasal benda2 serious dgn dia.Sbbnya ktorg ni berlainan group masa belajar.Aku group A, megat group B. A&B mmg xpernah nk ok bkn sbb bergaduh ke apa tp tak tau la.mmg cmtu kot if masa belajar dlu.ada kumpulan2 memasing, tp bile da keja, ktorg da jadi rapat mcm kawan baik.

So td, pegi la lepak pelita ampang point. dok g order air, tgk gelagat og, tgk lelaki yg suka taste maknyah, so smbil smoking ktorg pun bercerita la dari lelaki ke lelaki tentang hidup. Aku rasa happy bler megat ni dah ready nk ke phase hidup yg lagi satu.xtau kenapa tp aku happy.suka aku dgr sume kwn2 dah puas jadi bujang. dari sebatang ke sebatang rokok lagi, last2 dua-dua rokok dah hbis..seronok bler 2 org berkongsi benda yg sama.camna rasa jadi dewasa, cmne nk wat hidup kte lebih baik.sbb benda ni bukan sume org leh dok sama channel dgn kita.

megat, nti kte g pelita klcc lak la..

No comments: